środa, 4 lipca 2018

Laminowanie włosów w domu

Hejka!

Coś mnie dzisiaj naszło na laminowanie włosów. No chodzi mi to po głowie już od dawna. Co myślicie? Laminowałyście kiedykolwiek włosy w domu? Czy raczej tego nie robicie? Jakiś czas temu pisałam wam zarówno o samym laminowaniu włosów jak i o specjalnej odżywce do tego przeznaczonej. Fajny pomysł, ale tym razem odpuszczam odżywki, chcę żelatynę albo mąkę! ;)

Dziś pół dnia w pracy o tym myślałam, potem wróciłam do domu i przypaliłam zupę bo zamiast stać nad kuchenką i czekać aż się podgrzeje poszłam szukać jak najwięcej informacji na ten temat w internecie :)

Gdzie szukacie inspiracji? Ja uwielbiam Pinteresta! Jak dla mnie to najlepsze źródło pomysłów. Zobaczcie co znalazłam na temat laminowania włosów:

Laminowanie włosów


laminowanie włosów

laminowanie włosów

laminowanie włosów

laminowanie włosów


Niby te wszystkie propozycje są do siebie bardzo podobne, ale różnią się choćby proporcjami. Hmm, który przepis wybrać. Podpowiecie??? :)

Źródło zdjęć: Pinterest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz