czwartek, 25 stycznia 2018

5 pomysłów na fajnego kucyka

Hejka!

Dziś chciałam was zainspirować do fajnej fryzury. Nie wiem jak tam u Was u mnie włosy nie układają się dobrze po czapce.
Niestety zima nie sprzyja pięknym fryzurom. Dlatego zimą lubię włosy wiązać i upinać w różne fryzury. Dziś mam na głowie kucyka. Kucyk to kucyk - pomyślisz, związujemy gumką włosy i tyle!

Mylisz się!
Kucyk wcale nie musi być nudny! :)

Zobacz inspiracje, które znalazłam na stronie http://longhairstylepedia.com.

Ja mam dziś na głowie kucyka z pierwszego zdjęcia, a Ty którego wybierasz? :)










A jakby cię wkurzały Twoje włosy to zachęcam do wypróbowania szamponu z żen-szeniem, którego opiniowałam w poprzednim poście, ja odkąd go używam nie mam problemu ani z łupieżem, ani z przetłuszczaniem włosów, ani z ich układaniem!

Buziaki!

10 komentarzy:

  1. Świetny blog. Uwielbiam przeglądać blogi tego typu. Jestem pod wrażeniem i na pewno będę częściej tutaj zaglądać ponieważ jest to dla mnie ogromna inspiracja. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam blogi o właosach. Na pewno wypróbuję ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły ! Zwykły kucyk często staje się nudy i szukamy czegoś nowego :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten blog jest dla mnie ogromną inspiracją. Uwielbiam przeglądać blogi tego typu. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten blog jest dla mnie ogromną inspiracją. Uwielbiam przeglądać blogi tego typu. Jestem pod wrażeniem. Będę tutaj na pewno częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy wpis. Dużo nowych rzeczy się dowiedziałam. Jest to świetna inspiracja dla mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post, przydatny dla długowłosych i nie tylko :) Często rezygnujemy z kucyka z powodu jego monotonii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kucyki uwielbiam. Dość często je noszę, bo w mojej pracy spięte włosy są wymagane... i nieco nudził mnie już taki przeciętny kucyk. Więc teraz wypróbuję nowości :) dzięki za post!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, proste i szybkie w wykonaniu pomysły na kucyk :) Wiele włosomaniaczek na pewno skorzysta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak wiele kobiet uwielbia kucyk - to szybka i prosta fryzura :) I nie potrzeba żadnych zdolności aby ją wykonać. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń