niedziela, 7 stycznia 2018

Laminowanie włosów? Ale o co chodzi?

Laminowanie włosów to prosty zabieg, który można wykonać samemu w domu. Dasz wiarę? :)
O laminowaniu słyszałam już chyba z milion razy i nawet kilka razy swoje włosy laminowałam - gotowcami kupionymi w sklepie. Ostatnio znów przypomniałam sobie o tym zabiegu, bo moje włosy przestały wyglądać tak jakbym sobie tego życzyła i bardzo chce poprawić ich wygląd. Zima niestety robi swoje i jak nie zadbamy o włos teraz, to latem będziemy marzyć o tym, by chodzić w czapce ;)

Laminowanie włosów - co to takiego?





Laminowanie włosów jest jak laminowane kartki papieru. To nic innego jak zabezpieczanie włosa przed czynnikami zewnętrznymi, które go niszczą. Laminowanie włosów można zrobić na dwa sposoby - albo zrobimy to samodzielnie w domu, albo oddamy swoje włosy w ręce fryzjera.
Który sposób lepszy?
Moim zdaniem jeśli kogoś stać na takie zabiegi fryzjerskie to nawet nie ma się nad czym zastanawiać. Laminować włosy naprawdę warto! Jednak jeśli nie chcemy wydawać kasy możemy spróbować takiego zabiegu w domu. Laminowanie włosów domowymi metodami jest dosyć proste i tanie. Laminować w domu możemy żelatyna bądź gotowcami. Ja polecam ten drugi sposób. jakoś żelatyna do mnie nie przemawia! ;)

Żyjemy w 21 wieku! Nie musimy się cofać do czasów średniowiecza ;) 
Skoro można kupić gotowe odżywki do laminowania włosów, chyba nie ma sensu stosować do tego środków spożywczych ;)
Chociaż przyznam, że lubię sobie czasami zrobić maskę w z miodu, albo oczyścić skórę głowy peelingiem cukrowym, to jednak laminowanie włosów radzę zacząć od gotowej odzywki.

Laminowanie włosów - jak to zrobić?


Laminowanie włosów zrobimy błyskawicznie we własnej łazience i nie trzeba się jakoś strasznie na tym znać! Ostatnio oglądałam taki filmik na YT, o tym jak dziewczyna na wizji laminuje włosy gotową odżywką za 3 zł. bardzo mi się ten film spodobał i postanowiłam wypróbować tej odzywki.
Laminowanie włosów jest bardzo proste. Nakładamy na włosy gotową odżywkę, odczekujemy 10 minut, zmywamy z włosów odżywkę i gotowe. Nic trudnego, nic skomplikowanego... zresztą zobaczcie same! Wrzucam ten filmik tu, żebyście mogły sobie obejrzeć, może którąś z Was też natchnie ten filmik do laminowania włosów - tak jak mnie :)




3 komentarze:

  1. U mnie domowe laminowanie sprawdza się tak sobie, choć jak raz spróbowałam już gotowej maseczki ze sklepu to włosy były całkiem niezłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam przeglądać blogi tego typu. Ten jest jednym z fajniejszych. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny i bardzo inspirujący jest ten blog. Na pewno będę tutaj częściej zaglądać. Nie mogę się doczekać kolejnych wpisów.

    OdpowiedzUsuń