poniedziałek, 21 maja 2018

Mój sposób na błyszczące włosy - domowy nabłyszczacz!

Błyszczące włosy to zapewne marzenie niejednej kobiety. Ja znalazłam sposób na to, by moje włosy były piękne i gładkie. Dziś zdradzę wam mój sposób i podam przepis na domowej roboty kosmetyk do nabłyszczania włosów.

Aby mieć piękne, gładkie i zdrowe włosy musimy prawidłowo je pielęgnować. Czy znasz już zasady pielęgnacji włosów?


nabłyszczanie włosów


Podstawowe zasady pielęgnacji włosów:


1. Używaj tylko sprawdzonych kosmetyków. Nie kupuj szamponów tanich, z chemicznymi składami, bo takie kosmetyki tylko niszczą włosy. Stawiaj na naturalne składniki i myj włosy regularnie.

2. Włosy wolą niską temperaturę. Płucz włosy chłodna wodą, unikaj suszarki i nigdy nie chodź spać z mokrymi włosami.

3. Chroń włosy przed słońcem. W lecie warto nosić na głowie kapelusz, bo wbrew pozorom słońce mocno niszczy i wysusza włosy.

4. Czesz włosy codziennie i rób to od końcówek po nasadę. Czesanie włosów jest bardzo ważne, bo podczas tego zabiegu oczyszczamy włosy i masujemy skórę, co poprawia krążenie i wzmacnia włosy. Pamiętaj też, by nie czesać się na siłę, bo w ten sposób tylko połamiesz włosy i sprawisz, że będą wypadać.

5. Oczyszczaj włosy przynajmniej dwa razy w miesiącu. To bardzo ważne jest, bo tylko włosy oczyszczone z kurzu, tłuszczu i brudu będą lśnić. Przeczytaj jak oczyszczać włosy.

A teraz w końcu przepis. Podane składniki wystarczą na jeden zabieg. Mojego kosmetyku można używać do włosów normalnych lub suchych.

5 kropli olejku eterycznego z rozmarynu, lawendy, rumianku rzymskiego lub ylang ylang
3 krople oleju rycynowego, kokosowego lub jojoba

Zmieszaj oba składniki i nałóż na włosy. Delikatnie poklepuj i lekko ugniataj wilgotne włosy. Pamiętaj, by nie pocierać dłońmi o włosy, bo w ten sposób je zniszczysz!

Ja taki zabieg robię przynajmniej raz w tygodniu. Dzięki temu moje włosy są błyszczące i gładkie. Zauważyłam też, że włosy o wiele lepiej prezentują się jeśli wcześniej je oczyszczę TYM szamponem. W sumie nic dziwnego, bo po oczyszczaniu składniki aktywne mojego nabłyszczacza mogą działać! :)

Pamiętajcie, jeśli suszycie włosy suszarką nabłyszczacz nakładamy pod koniec suszenia.

Powodzenia!





PRZECZYTAJ TAKŻE:


Odżywka zagęszczająca

2 komentarze: