poniedziałek, 12 listopada 2018

Fryzury na krótkie włosy - tylko dla odważnych!

Hejka!

Dzisiaj chciałam wam pokazać najfajniejsze fryzury dla krótkich włosów jakie udało mi się wyszperać z czeliści internetu! :)

Moim zdaniem te wszystkich fryzury są drapieżne, dla odważnych lasek! Dla takich dziewczyn, które nie lubia nudy, ale za to lubia się wyróżniać. Ostatnio modne znowu są dziwne kolory na włosach. Widziałam już chyba wszystkie kolory tęczy od czerwonego, po zielone, czy nawet białe jak ściana! Rzecz jasna nie każdemu taki kolor pasuje. Sa takie dziewczyny, które po przemalowaniu włosów na czerwono zamiast trendy wyglądają po prostu śmiesznie.

Ja choruję na platynę, ale zdaję sobie sprawę, że nie jest łatwo taki kolor uzyskać, szczególnie jak się ma ciemne włosy :)
Moja koleżanka ostatnio na swoich krótkich włosach z czarnego przeszła na blond, a z blondu chciała zrobić platynę, ale jak na razie po kilku miesiącach ma białe włosy z różowymi refleksami... chyba czas zmienić fryzjera ;)

No dobra a teraz zobaczcie fryzury, które dla was wybrałam, na początek kilka fajnych cięć ze strony
www.thetrendspotter.net:








A teraz dwie fajne fryzurki dla ciemnoskórych ze strony shippysoft.com:





Z kolei ta fryzura zaczerpnięta ze strony girlterest.com, niesamowicie mi się podoba, ale myślę, ze nie do każdego pasuje. Na pewno trzeba do niej mieć bardzo twarde i gęste włosy.




I na koniec moja faworytka! Pięęęęęękna! Taki kolor chciałabym mieć!


http://stylesweekly.com

Hmm, czy tylko ja mam wrażenie, ze tak ścięte włosy swego czasu miała wokalistka Roxette? ;)

Zajrzyj też do TEGO posta i sprawdź jakie inspiracje wesele dla was przygotowałam :)

Która fryzura najbardziej przypadła wam do gustu?


Jeśli spodobał ci się mój artykuł udostępnij go na FB, zapraszam na mojego Fan Page'a:




PRZECZYTAJ TAKŻE: 

Odżywka zagęszczająca

1 komentarz:

  1. Miejsce pełne pozytywnej energii :) Widać, że blog prowadzony jest z sercem. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń