poniedziałek, 4 lutego 2019

5 sposobów na elektryzujące się włosy

Elektryzujące się włosy - moja zimowa zmora! Nie lubię chodzić bez czapki, a po zdjęciu czapki w pracy mam strasznie naelektryzowane włosy. Dodatkowo u mnie w pracy jest tak, że wszystkie drzwi są z czytnikami kart więc elektryzują się dodatkowo. Szlag mnie trafia, bo za każdym razem gdy chwycę za klamkę dostaję takie kopnięcie, że aż mnie wykręca na drugą stronę. 
Znacie jakieś sposoby na elektryzujące się włosy? Ja znalazłam w sieci pięć i mam zamiar je jeszcze w tym tygodniu przetestować!

5 sposobów na elektryzujące się włosy


elektryzujące się włosy


1. Olejki

Ponoć wcieranie olejków bardzo pomaga. Olejki są tłuste, trochę obciążają włosy dzięki czemu pojedyncze kosmetyki nie fruwają i włosy się nie elektryzują. Jakie olejki do włosów? najlepiej arganowy, avocado, macadamia. Ponoć można też użyć oliwy z oliwek. Pamiętajmy tylko, że olejki wcieramy w końcówki włosów! Inaczej będziemy mieć tłuste włosy!

2. Lakier do włosów

No niestety nie lubię lakierów, ale jeśli olejki nie pomogą, to nie będę chyba miała wyjścia. lakier trochę skleja włosy, chociaż ponoć są też takie lakiery, które tego nie robią. Zobaczymy! Czytałam gdzieś ostatnio, że jeśli nie chcemy walić lakieru prosto na włosy można na początek spryskać dłonie, a potem dopiero wetrzeć lakier we włosy. No nie wiem, przy takim traktowaniu włosów pewnie musiałabym je codziennie myć.

3. Wosk lub guma do włosów to kolejne kosmetyki, które trochę włosy ujarzmią, obciążą. Nie wiem, nigdy nie stosowałam, ale może czas zacząć, widziałam w Biedrze gumę do włosów w przystępnej cenie. Chyba czas się tam przejść.

4. Krem do rąk - to może dziwnie zabrzmi, ale czasami to jedyny ratunek. Jeśli jesteśmy w pracy, włosy stają nam dęba, a my nie mamy przy sobie ani olejku, ani gumy, wosku czy lakieru... krem do rąk uratuje nasze włosy! Jednak tylko na chwilę - bo wieczorem włosy będą wyglądały fatalnie i nadawały się już tylko do mycia.

5. Kok. Tą metodę chyba zastosuję najpierw. Mam długie włosy, więc je po prostu zwiążę. Jak będą spięte na głowie, nie będą miały szansy na puszenie się i elektryzowanie. Niestety to rozwiązanie jest dobre tylko dla tych co długie włosy mają. Osoby z krótkimi włosami koka sobie na głowie nie zrobią. Ale dobra wiadomość jest też taka, że osoby z krótkimi włosami nie mają aż tak wielkich problemów z elektryzowaniem się włosów! ;)

No dobra, ja wymyśliłam tyle sposobów, a jakie są wasze?

Macie jakieś sprawdzone?

Na koniec jeszcze mała rada. Jeśli elektryzują wam się włosy i będziecie korzystać z moich rad pamiętajcie, by wieczorem znowu umyć włosy. Te kremy, olejki, gumy są dobre, ale tylko na chwilowy ratunek. Jeśli wieczorem nie zmyjecie tych kosmetyków z włosów mocno je osłabicie i przesuszycie. Mycie włosów po takich zabiegach warto robić szamponem oczyszczającym, czyli takim, który dobrze zmyje to co się do włosa przykleiło. Ja używam szamponu oczyszczającego z korzeniem żen-szenia. Jeśli nie jesteś przekonana co do tego czy powinnaś przeprowadzać oczyszczanie włosów, przeczytaj o tym. Jakiś czas temu na ten temat pisałam odrębnego posta TUTAJ.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz