czwartek, 20 grudnia 2018

Jak się przygotować do Sylwestra? Zabiegi na ciało i włosy

Hejka!

Ostatnio było o fryzurach Sylwestrowych, dziś będzie o zabiegach na ciało... dziewczyny - mało czasu zostało, nie ma na co czekać czas działać!

Sukienkę już mam, w końcu znalazłam sobie na allegro, już zamówiona, czekam na przesyłkę, jupiii!

Pewnie jesteście ciekawe jak wygląda. No dobra pokaże wam. TA DAAAM:

Fot. allegro

Teraz kiedy mam już wybraną suknię, wybraną fryzurę czas na to żeby doprowadzić do ładu swoje ciało. Czasu zostało już niewiele, ale lepiej późno niż wcale. Tak się ostatnio przyglądałam mojej skórze trochę się chyba zaniedbałam. Podobnie jak moje mieszkanie. Cholera! Wiecie co, w weekend robiłam generalne porządki, że aż się kurzyło. Zdałam sobie wtedy sprawę z tego, że ja tak naprawdę sprzątam tak dokładnie mieszkanie raz do roku! W każdą sobotę odkurzam, podlewam kwiaty itd.. ale wiecie jakie to sprzątanie jest - tak hop siup, godzinka i po sprzątaniu. Dopiero, gdy zbliżają się święta zaczyna się prawdziwe sprzątańsko! Okna, żyrandole, zasłony, firany..

Tak samo jest z moim ciałem! Tak na co dzień jakoś tak zapominam o maseczkach, zabiegach upiększających… ehh.. czas to zmienić!

Przed nami Nowy Rok – czas pomyśleć o postanowieniach noworocznych! :)
Szukając sukienki na necie natknęłam się na kilka fajnych blogów, na których laseczki radzą sobie jakie zabiegi warto stosować, żeby np. szybko ujędrnić ciało. Nawet nie wiedziałam, że coś takiego można w domu, myślałam, że tylko u kosmetyczki takie rzeczy, a tu się okazuje, że można sobie z łazienki zrobić SPA!

Nabrałam straszną ochotę na to, żeby takie zabiegi wypróbować. Jesteście ciekawe co wyszukałam w necie? No to uwaga – 3 HIT zabiegi, które teraz na blogach są bardzo popularne, szczególnie przed Świętami i Sylwkiem.

Body-wrapping



To zabieg polegający na oczyszczeniu skóry, nałożeniu na nią koncentratu rozgrzewającego i zawinięciu ciała folią. Takie zabiegi są ponoć bardzo popularne, bo w gabinecie kosmetycznym płaci się za nie kupę kasy, a w domu jak samemu się zrobi to wiadomo - tanioszka :)

Jak to robią znawczynie?

Najpierw biorą prysznic, potem robią sobie peeling, a na koniec smarują ciało koncentratem i owijają ciało folią. Po tą folia trzeba wytrzymać kilkanaście minut. Zapewne nie jest to łatwe, bo pocimy się jak mopsy, ale o to chodzi. Ten zabieg działa jak sauna. Wypocić, spalić tłuszczyk podskórny – czyli cellulit i dzięki temu ujędrnimy skórę i stracimy kilka cm na obwodzie.

A tutaj posty znających się na tym blogerek:

Walczysz z cellulitem i rozstępami - poznaj kosmetyki, które naprawdę działają
ŻEL ANTYCELLULITOWY - MOJA OPINIA I ZDJĘCIA EFEKTÓW
Body-wrapping – efekty, zdjęcia, opis zabiegu!

Zabiegi odmładzające do twarzy


Kolejną fajną rzeczą, którą znalazłam na TEJ stronie - są domowe maseczki. Przyznam, że rzadko robię sobie domowe maseczki na twarz akurat. Jeśli chodzi o włosy, to co innego. Dlaczego ciągle zapominam, że mam też twarz!? ;)

Teraz czas zakupów, warto więc przejrzeć oferty sklepów szczególnie tych internetowych. Z tego co widzę, prześcigają się z ofertach promocyjnych :)

Znalazłam fajny zestaw 5 kosmetyków, zastanawiam się nad jego kupnem, bo cena wydaje się być atrakcyjna jak za aż 5 produktów, no i z tego co widzę całkiem fajny skład mają te kosmetyki, także - hmmm...

Zabiegi na stopy i dłonie


No i ostatnia rzecz, która nie wiem jak u was, ale u mnie jest mocno traktowana po macoszemu ostatnio - stopy i dłonie. W sezonie zimowym nie mają ze mną letko - jak to się mówi ;)

Częste mycie dłoni nie sprzyja pięknej skórze, natomiast krem do rąk stosuję tylko ze dwa razy dziennie. Mea culpa! Pewnie na starość tego pożałuję.

Chyba czas zrobić listę postanowień noworocznych ;)

Aaa, a tutaj macie fajny artykuł dotyczący Ziołowych zabiegów na dłonie i stopy :)

A jak wy się przygotowujecie do świąt i Sylwestra?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz