czwartek, 13 grudnia 2018

Sylwestrowe fryzury - moje inspiracje 2018!

Hejka!

Macie już pomysł na Sylwestra? Szalejemy? Ja mam zamiar w tym roku poszaleć! I z kreacją i z włosami, a co! Sylwester jest raz w roku!

W tym roku idę na duża imprezę, więc już szukam sukni balowej, no i inspiracji na Sylwestrową fryzurę. Nie wiem czy wiecie, ale w tym roku z tego co widzę, ma być brakatowo, błyszcząco z niezłym przepychem! W sumie co roku te sylwestrowe kreacje błyszczą, więc nie jest to jakiś ewenement ;)

Znalazłam sobie pięć fryzur nad którymi myślę. Jeszcze nie wiem którą wybiorę, bo ostatecznie nie mam sukienki, a przecież fryzura i suknia muszą iść w parze. Jedno jest pewne - na bank takiego fryzu nie zrobię sama, zaklepałam więc już sobie miejsce u fryzjera :)

A jak tam u was? Już wybrane kiece, wymyślone fryzy? Ciekawa jestem jakie są wasze pomysły. Podzielicie się ze mną swoimi inspiracjami? :)


Fot.https://www.airyhair.com

Fot. https://www.airyhair.com

Fot.https://www.airyhair.com

Fot. https://www.airyhair.com

Fot. https://www.totalbeauty.com


Która Wam się fryzura najbardziej podoba? Ja się skłaniam do 1 lub 4, zależy od dekoltu sukni. Dzisiaj właśnie niedługo wybieram się na jakieś sklepowe szaleństwa, może uda mi się upolować coś fajnego. Dam znać!

A tymczasem jest jeszcze jedna rzecz, która spędza mi sen z powiek. Czy jeśli przyszaleję z tą fryzurą mocno to nie zniszczę włosów? Brokat, lakier, tapirowanie... to wszystko nie działa dobrze na włosy, nie ma się co oszukiwać! Na szczęście mam swój szampon z żen-szeniem i mam nadzieję, że pomoże mi doprowadzić do ładu włosy po Sylwestrze.

O tym szaponie pisałam wam kilka miesięcy temu. Wiecie, że wciąż go mam!? Jest niesamowicie wydajmy i cudownie oczyszczający! Wszystko zmiecie z powierzchni włosa, kurz, brud, myślę, że z brokatem też da sobie radę :)

 Tyle mi go jeszcze zostało:

SZAMPON


Bo tym szamponem nie myje się włosów codziennie! Za bardzo by je wysuszał. No, skoro tak mocno oczyszcza to wiadomo, że nie będzie jednocześnie nawilżał. Dlatego ja myję nim włosy raz na tydzień. Zresztą o tym jak działa ten cudowny szampon pisałam już kiedyś, także odsyłam do TEGO posta. Zajrzałam na stronę sklepu, w którym go kupiłam i widzę, że mają teraz fajną promocję szampon plus odżywka, hmmmm... chyba się skuszę! Szampon już przetestowałam i wiem, że jest genialny, ciekawa jestem jak zadziała z odżywką. TUTAJ sprawdzicie tą promocję. A w razie gdybyście chciały się dowiedzieć jak sobie poradzić z włosami po Sylwestrowej nocy odsyłam też do TEGO artykułu, całkiem fajnie napisany :)

No cóż, spadam na zakupki! Do następnego razu :)
Buźka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz