niedziela, 6 stycznia 2019

Prezenty na Dzień Babci i Dziadka - moje pomysły

Dzień Babci i Dziadka zbliża się wielkimi krokami, a TY masz już pomysł na prezent? 
Dzisiejszy post wyjątkowo nie będzie o włosach, a o prezentach. Lada moment przecież będziesz ich, szukać, a po co latać po sklepach i tracić czas skoro masz mnie! :)

Prezenty na dzień Babci i Dziadka - moje pomysły



Na wstępie muszę powiedzieć dla tych, którzy mnie jeszcze nie znają - jestem maniaczką zakupów online :) Uwielbiam kupować przez internet! Dla mnie to doskonała forma zakupów. Nie dość, że w internecie mam wszystko taniej, to jeszcze szybciej, nie muszę stać w korkach, płacić za parking pod galerią i denerwować się przepychaniem w kolejkach. Jednak największym plusem z tego wszystkiego jest to, że mam wszystko w jednym miejscu - czyli w komputerze tudzież komórce. Siadam sobie zatem wygodnie z lampeczką wina, odpadam internet i śmigam :)
Jeśli do tej pory tak nie robiłyście, to polecam z całego serca! :)

No dobra a teraz moje pomysły na prezenty dla Babci i Dziadka, przygotowałam 5 propozycji. 

1. Zegar na ścianę

Fot. Favi


Zegar to bardzo fajny pomysł pod warunkiem, że znasz swoich dziadków na tyle, by wiedzieć jaki mają styl. Mojej babci akurat popsuł się zegar w kuchni, udało mi się znaleźć podobny i najprawdopodobniej ten właśnie zegar jej kupię. 

Więcej zegarów znajdziesz TUTAJ.

2. Obraz

Fot. Favi


Kolejny fajny pomysł na prezent. Przeszukując wyszukiwarkę mebli i dekoracji Favi.pl znalazłam ten oto fajny obraz. Moi dziadkowie mieszkali kiedyś nad morzem dlatego uważam, że taki prezent może im się spodobać, będzie przywoływał dobre wspomnienia za każdym razem, gdy na ten obraz spojrzą. 

Więcej obrazów znajdziesz TUTAJ.


3. Ramka na zdjęcia

Fot. Favi


Ramka na zdjęcia to chyba najbardziej uniwersalny prezent. Jeśli jeszcze w takiej ramce będzie twoje zdjęcie - to już w ogóle super! Ja wybrałam taką ramkę, która mi się maksymalnie podoba, nie wiem czy spodobała, by się mojej babci.... dla świetna jest prawda?! Pierwszy raz widzę taką ramkę!! Czad! 

Więcej czaderskich ramek znajdziesz TUTAJ.

4. Wazon

Fot. Favi


Bardzo miły prezent i ja uważam, że wazonów nigdy za wiele! Mój dziadek często obdarowuje babcią kwiatami, więc kolejny wazon przyda się na pewno. Ten bardzo mi się spodobał, bo ma taki inny kształt. W zwykłym sklepie nie widziałam takiego futurystycznego wazonu, a do tego cena jest bardzo przystępna.

TUTAJ znajdziesz więcej wazonów.

5. Fontanna

Fot. Favi

I na koniec coś może ekstremalnego, ale też mi się bardzo spodobało. Pamiętam jak byłam kiedyś z babcią w lodziarni i taka fontanna (no może nie taka, tylko z 5 razy większa) stała jako dekoracja. Babci bardzo się spodobała. Nie wiem co by powiedziała gdyby miała taką fontannę na własność, więc ryzykować nie będę, ale może twojej babci by się przydała ;)

Więcej tego typu dekoracji znajdziesz TUTAJ.

A jakie Ty masz pomysły na prezenty dla Babci i Dziadka.

1 komentarz:

  1. Zamówiłam już fotoobraz dla dziadków na zdjęciu jestem ja z rodzeństwem, to taki prezent od serca. A na osłodę życia za to że wnuczkowie czasem podpadają kupuję babci kosz ze słodyczami z poczty kwiatowej. Babcia to nigdy prezentów nie chce ale z pustą ręką to głupio tak przyjść.

    OdpowiedzUsuń