środa, 21 grudnia 2016

Szampon zagęszczający włosy i stalking na blogu!!!!

Hejka!

Dzisiaj muszę wam powiedzieć, że mam trochę wkurwa. Skupiłam się na przygotowaniach świątecznych, sprzątanie, wieszanie firanek, prezenty itd... Otwieram pocztę, sprawdzam maile i co widzę? Piękny bukiet świątecznych bluzg! Dostałam maila od "czytelniczki", która wyzywa mnie od idiotek, nierobów i ściemniaczy! Boooszeeeee, że też się ludziom chce tak włazić do kogoś na bloga, szperać, wyszukać coś czego można się czepić i naubliżać przez maila :(

Smutne :(

Święta za chwilkę... ehhh...

Pisze wam o tym, bo z jednej strony się zdenerwowałam, a drugiej chcę wam powiedzieć, że jeżeli się komuś coś nie podoba to śmiało niech pisze w komentarzu o tym! A nie po kryjomu mi maile wysyła. Czego się boisz mailowa ubliżaczko? Że cię będzie łatwiej namierzyć?! W internecie każdy jest odważny, w rzeczywistości pewnie bałabyś się unieść głos.

Kurde! czy ja komuś każe czytać mojego bloga?
Czy kogoś zmuszam do czegoś?
Jeśli polecam jakiś kosmetyk, jeśli wystawiam komuś recenzję, to robię to z własnej, nieprzymuszonej woli!

Testowałam coś, zadowolona jestem to i pisze o tym! Setki blogerów tak robi! Niech inni skorzystają! Ale tylko ci, którzy chcą! Jak ktoś nie chce niech nie czyta mojego bloga! Niech nie włazi i mi nie ubliża, bo jak się wkurzę to cię znajdę! A stalking jest karalny więc uważaj!

Nie będę wam tutaj przytaczać całego maila, bo szkoda waszych oczu, ale powiem wam co tak strasznie moją stręczycielkę ubodło: to, że napisałam recenzję szamponu z diosminą i ta recenzja śmiała być pozytywna. Kuźwa! Lubię ten szampon i mimo tego, że jest drogi to kupuję go raz na jakiś czas, bo mocno poprawia kondycję moich włosów. I nikomu nic do tego! Jak ktoś zechce go kupić to z przyjemnością podam linka do sklepu, a jak nie to niech nie kupuje, ale drażnią mnie takie komentarze... Mi ten szampon pomaga, lubię go i "wuj!" ;)

Co do szamponu...

Przytaczam tutaj tekst ze strony Polskiego Centrum Kolagenu (kolagen.pl), żeby nie było, że coś przekręcam czy coś:

Szampon Zagęszczający Włosy Colway w odróżnieniu od innych szamponów na rynku dedykowanych regeneracji włosów, działa nie tylko w czasie mycia głowy, lecz aż do kolejnego mycia. Diosmina jest bowiem mikronizowanym ciałem stałym i nawet po spłukaniu wodą włosów pozostaje w porach skóry głowy. Powoduje to lepsze, długotrwałe ukrwienie cebulek włosowych i zauważalny efekt zmniejszenia się ilości włosów traconych w czasie czesania – już po 2-3 zastosowaniach.

Na trwały efekt zagęszczenia należy poczekać do czasu, gdy wszystkie żywe jeszcze cebulki, jakie posiadamy wzmocnią się i wydadzą nowy włos, który musi urosnąć. Czyli około 2-3 miesiące, w czasie których zalecamy systematyczne mycie głowy Szamponem Zagęszczającym Colway – nie rzadziej, niż dwa razy w tygodniu. 

Problem wypadania włosów dotyka wielu z nas. Stan ten może być spowodowany wieloma czynnikami takimi jak niewłaściwa dieta i brak niezbędnych składników budulcowych włosa, zaburzenia hormonalne czy stany zapalne.

Dzięki aktywnej biologicznie formule diosminy uzyskujemy możliwość realnego wpływu na proces wyrastania włosów w miejscu, gdzie faktycznie włos powstaje. Diosmina powoduje skurcz i rozkurcz naczyń  krwionośnych w cebulce włosowej. Efektem tego jest wzmożony przepływ krwi, a to z kolei oznacza więcej substancji odżywczych dostarczonych  do komórek macierzystych włosów. Włosy wyrastają silniejsze i zwiększa się ich ilość.

Zobacz fragment wywiadu z Krzysztofem Słoniem (twórcą wielu receptur o światowych sukcesach i wynalazcy m.in… ładunku wybuchowego, w jaki wyposażone są obecnie wszystkie rakiety kosmiczne, opuszczające naszą atmosferę) - odkrywcą nowej formuły diosminy, wspomagającej porost włosów:



I teraz mówcie i myślcie sobie co chcecie. Ja ten szampon, uwielbiam, stosuję i jestem zadowolona. A na potwierdzenie wysyłam wam zdjęcie, proszzz - oto mój szampon z diosminą świeżo zamówiony - w nowej butelce, bo teraz już nie w przezroczystej, jak wcześniej tylko w takiej białej sprzedają:



I własnie, że podam link do sklepu! A co! Kto mi zabroni! Ja kupuję ten szampon TUTAJ.
A moja recenzja tego szamponu, która wywołała wilka z lasu jest TUTAJ.

Hejterom mówię stanowcze NIE! :)

Pozdrawiam świątecznie wszystkich sympatycznych czytelników.

Wesołych Świąt!

Buźka!

3 komentarze :

  1. JPRL jak można takie coś komuś robić?!
    Ludzie sa podli!
    Nie przejmuj się! Ja Ciebie lubię czytać i zaglądam tu czesto bo fajne arty piszesz. Olej głupią! Rób swoje, bo robisz to dobrze :)

    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo za te słowa.
      To wiele dla mnie znaczy, że jest ktoś kto czyta te moje artykuły :)

      Usuń
  2. Ja też tutaj lubię wpadać :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czuprynkowo - Wszystko dla włosomaniaczek

Designed By Blokotek