niedziela, 28 maja 2017

Szampon i odżywka dodające objętości włosom? To może być HIT!

Cześć Kochane! :)

Chciałam wam dzisiaj opowiedzieć o moich dwóch nowych odkryciach.
Jestem zapisana na newsletter w Sklepie Internetowym, w którym dość często robię zakupy i niedawno dostałam maila z nowościami, które się w tym sklepie pojawiły :)

Ponieważ te nowości to szampon i odżywka na zwiększenie objętości włosów, postanowiłam, że o tym napiszę :)




Opis ze strony sklepu:

Szampon do wszystkich typów włosów – zwiększona objętość – przywraca włosom elastyczność, blask i zwiększoną objętość przez cały dzień. Organiczny ekstrakt arniki chroni włosy przed wpływem szkodliwych czynników zewnętrznych, sprawia że włosy są elastyczne. Bio ekstrakt z guarany energetyzuje i regeneruje strukturę włosów. Kompleks aktywnych składników – witamina C, witamina B6, kofeina, tauryna – przywraca włosom siłę i zdrowy wygląd.

Szampon nie zawiera SLS, SLES i parabenów.

Składniki aktywne:

Organiczny ekstrakt arniki górskiej – chroni włosy przed wpływem szkodliwych czynników zewnętrznych, sprawia że włosy są elastyczne.

Bio ekstrakt guarany – energetyzuje i regeneruje strukturę włosów

Witamina C – dla mocnych włosów niezbędny jest kolagen, za prawidłowy rozwój którego odpowiedzialna jest witamina C

Tauryna – aminokwas, który stymuluje porost włosów.

Szampon w Sklepie Naturica kosztuje 17,50 zł

A teraz odżywka do kompletu :)




Balsam idealnie nadaje się do pielęgnacji włosów cienkich. Jeśli masz problemy z objętością, producent obiecuje, że już po pierwszym użyciu zauważysz efekty.

Skład tego balsamu-odżywki do włosów jest identyczny jak szamponu. Działanie tych dwóch kosmetyków powinno być podobne, ciekawa jestem czy trzeba uzywać ich razem żeby jakiś efekt był. Hmmm... może się skuszę na ten zestaw.

Odżywka, ehm... znaczy się balsam, kosztuje w Sklepie Naturica 16,50 zł.

Znacie już te kosmetyki?

Jeśli macie jakieś doświadczenia - piszcie!

Jak myślicie czy to może być HIT, na przywrócenie gęstości włosów?

Skład te kosmetyki mają niezły, cena niewysoka... no i są z tych ruskich, które ostatnio są mocno popularne i zachwalane wszem i wobec ;)

Korci mnie żeby spróbować, ale nie mogę jak na razie w necie żadnych opinii na ten temat znaleźć...

3 komentarze:

  1. Fajnie że szampon nie zawiera SLS itp :) Ciężko znaleźć na prawdę dobry szampon który rzeczywiście nadaje objętości włosom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie ten szampon i odżywka to Hit :) Moje włosy kochają takie produkty zwiększające objętość.

    OdpowiedzUsuń