poniedziałek, 6 października 2014

Rosyjskie kosmetyki w walce o piękne i zdrowe włosy!

Wiem…wiem. Na blogach istnieje coś takiego jak moda na promowanie kosmetyków. I wiem, że spora część osób opisujących dany kosmetyk nawet ich nie wypróbowała. I też wiem, że kosmetyk jak to kosmetyk na każdy włos może zadziałać inaczej. Ja to wszystko wiem i Wy pewnie też. Ale mimo wszystko pragnę podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami co do kosmetyków, które wypróbowałam, które spełniły moje oczekiwania. I tylko takie będę promować bo przecież na inne szkoda czasu! Zatem, poniżej przedstawiam Wam moje ulubione, które uważam za słuszny i godny wybór.

Numer 1 na mojej liście zajmują kosmetyki z serii „Apteczka Babci Agafii” i będzie to serum do włosów przeciw wypadaniu.


Kto ma problem z wypadającymi włosami wie o czym mówię. Ja to przeżyłam i powiem szczerze spędzało mi to sen z powiek. Włosy wychodziły mi garściami. Wiem, że powodów wypadania włosów jest wiele, może to być zarówno stres jak i różne choroby na przykład niedokrwistość – anemia, anoreksja. Przyczyną wypadania włosów mogą być przyjmowane leki, czy zmiany hormonalne. Jaki powód by to nie był takiemu stanowi rzeczy trzeba jak najszybciej zapobiec. Zapoznając się z powyższym preparatem, bądź co bądź ziołowym, a takie właśnie uwielbiam, stwierdziłam, że jest godny wypróbowania. Skład serum to rozmaryn, pokrzywa i dzika róża. Odpowiednio skomponowana mieszanka na problem wypadania włosów. Dodatkowo preparat posiada specjalnie oleje takie jak sojowy, z kiełków pszenicy i nasion czarnej porzeczki. Dzięki temu serum doskonale radzi sobie również z problemem łupieżu. Kwas linolowy i kwas linolenowy dodatkowo nawilżają skórę i ją regenerują, a Klimbazol, obecny w serum, powstrzymuje rozwój grzybów, które przyczyniają się między innymi do powstawania łupieżu. Serum jak dla mnie rewelacja. Dostępne w wygodnych ampułkach do aplikacji na skórę głowy. 

Numerem 2 na mojej liście jest wzmacniający olej do włosów również z serii „Apteczka Babci Agafii”



Olej który stosowałam jest idealny. Nadaje włosom blask i je wzmacnia. A kupiłam go też między innymi na problem wypadających włosów. Olej odżywia skórę głowy i wzmacnia cebulki. Jego skład jest w pełni naturalny, bo to są oleje tłoczone na zimno takie jak: olej z łopianu, rumianku, dzikiej róży, żeń-szenia, szałwii, soi i oliwa z oliwek. Cudowny preparat o dużej mocy. Można go śmiało stosować do włosów osłabionych i zniszczonych. Olejek zgodnie z recepturą rozgrzewałam i nanosiłam na włosy i skórę głowy, a następnie trzymałam około godziny. Olej należy dokładnie zmyć szamponem. Oczywiście zakupiłam również szampon z tej serii - Szampon Dziegciowy



Zawartość w szamponie wyciągu z żeń-szenia, działa regenerująco, wzmacniająco oraz zapobiega łysieniu. Natomiast dzika róża nawilża włosy sprawiając, że stają się one elastyczne. Efekt jest!! Naprawdę chylę czoła. 

Kupując kosmetyki rosyjskie do włosów, swoich włosów i czytając bardzo dużo w tym temacie, dowiedziałam się, że moje wrażenia dzielą również i inne osoby. Na forach ludzie bardzo chwalą sobie i skład owych kosmetyków i cenę. Z całej gamy dostępnych produktów znajdziemy tylko w pełni naturalne kosmetyki na bazie ziół i roślin, o skutecznych i prawdziwych mocach natury. W serii kosmetyków do włosów znajdziemy również szampony dla dzieci, oczywiście nie muszę dodawać, że w pełni naturalne, a więc bezpieczne. 

Z preparatów przeze mnie poznanych godne polecenia są również preparaty przeciwłupieżowe. Jednym z nich jest aktywne serum ziołowe przeciwłupieżowe 10 ziół. W preparacie znajdują się ekstrakty z ziół o działaniu przeciwłojotokowym i przeciwłupieżowym. I są to oczywiście zioła, czyli coś co lubię najbardziej: zdrowo i naturalnie.



Tymi zielonymi sprzymierzeńcami są: tatarak – który wzmacnia cebulki włosów, zapobiega ich wypadaniu, nadaje połysk i puszystość, glistnik jaskółcze ziele  - działa przeciwzapalnie i łagodząco, uczep owłosiony, dziurawiec – źródło witaminy C, skrzyp polny – wzmacnia i regeneruje włosy, krwawnik pospolity, pokrzywa – zapobiegająca przetłuszczaniu się włosów i ich wypadaniu, aloes – zapobiegający łupieżowi, redukuje nadmiar sebum, babka zwyczajna, mięta. Preparat zawiera również ichtiol, który reguluje pracę gruczołów łojowych. 

Balsam do włosów przesuszonych zabiegami.



To kolejny wynaleziony przeze mnie produkt, o którym wspomnę choć troszkę. Bo kto z nas dzisiaj nie robi czegoś z włosami. Już nawet nie mówię o malowaniu, ale o suszeniu, prostowaniu. Dlatego odkryłam właśnie to. Super odżywka zawierająca olej z rokitnika, miodunkę plamistą oraz olej lniany. Włosy przesuszone oraz farbowane po użyciu odżywki wyglądają zdrowo, ponieważ struktura włosów zostaje odbudowana, wzmocniona. Włosy niesamowicie błyszczą, łatwo się rozczesują i układają. 

I na koniec…coś dla osób, które borykają się z takimi chorobami skóry jak łuszczyca, egzema czy łojotokowym zapaleniem skóry -  Rosyjski szampon siarkowy - łupież, łuszczyca, egzemy, ŁZS



Jest to szampon doskonały do włosów z łupieżem. Kosmetyk ten zawiera olej Naftalan oraz naturalną siarkę, która zwalcza nadmierne wydzielanie łoju ze skóry głowy oraz przywraca zdrowy przepływ krwi w skórze. Szampon ma działanie wzmacniające, przyspiesza również porost włosów i nawilża.

Uff…wygadałam się, ale mam nadzieję, że też wypróbujecie kosmetyki, o których mowa i będziecie równie zachwyceni efektami jak ja. Sumienie mam czyste, wiedzą się podzieliłam, a nie zachowałam tylko dla siebie! ;)

Zatem tak pełna szczęścia ze zrobienia dobrego uczynku oddalam się. Do kolejnego pościka!



PRZECZYTAJ TAKŻE:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz