wtorek, 26 czerwca 2018

Genialny trik na porost włosów!

Dzisiaj chciałam wam podrzucić fajny przepis na porost włosów. Buszując po internecie widziałam go kilka razy i chyba musiałam dojrzeć do tego, żeby w niego uwierzyć. Wczoraj zrobiłam go pierwszy raz. Efektów oczywiście po pierwszym razie nie ma, ale co mi szkodzi robić to regularnie. Ale co? Ano własnie! Przecier z ziemniaka! Przecier z ziemniaka ma ponoć zbawienny wpływ na włosy! :)

Genialny trik na porost włosów

Źródło


Zanim podam wam przepis muszę powiedzieć, że ziemniaki są bardzo niedoceniane. Wielu wydaje się, że to tylko jakieś zwykłe bulwy - w rzeczywistości ziemniaki maja wiele cennych właściwości. 

Właściwości ziemniaków:


- zawierają potas, magnez, żelazo, fosfor, wapń, cynk, miedź, mangan, witaminę A, B1, B2, B3, B6, C, D, E i K, PP oraz błonnik

- ziemniaki pomagają w bólach głowy

- ziemniaki leczą stany zapalne i obniżają gorączkę

- ziemniaki łagodzą bóle brzucha

- ziemniaki przynoszą ulgę w hemoroidach

To zapewne jeszcze nie wszystkie cudowne właściwości ziemniaków. Poczytajcie o tych bulwach w internecie więcej jeśli zainteresowałam was tematem, a tymczasem wracamy do naszej maski na porost włosów!

Do zrobienia maski potrzebne wam będą: 

4 ziemniaki
pół szklanki wody

Najlepiej, aby ziemniaki były młode, ale jeśli są zeszłoroczne to też nic się nie dzieje. Ziemniaki obieramy, kroimy w mniejsze kawałki i zalewamy wodą. Następnie miksujemy wszystko na gładką masę. Przekładamy papkę do gazy i odciskamy sok. Tym sokiem smarujemy skalp masując dokładnie cebulki włosowe. Pozostała część wylewamy na włosy i pozostawiamy na jakieś 15-20 minut.

Potem normalnie myjemy włosy szamponem. Taki trik jak się doczytałam należy powtarzać regularnie co kilka dni, po miesiącu powinniśmy zobaczyć różnicę. 

Ja dodatkowo po zrobieniu takiej maski myję włosy szamponem z korzeniem żen-szenia. Pisałam wam już kiedyś o nim TUTAJ. Ten szampon doskonale oczyszcza włosy i również pobudza je do wzrostu. 
Po takiej płukance warto dobrze oczyścić skalp i włos, bo jeśli coś na włosach zostanie będzie blokowało pory w skórze głowy i nic z tego porostu nie będzie. także pamiętajcie, by po takiej kuracji bardzo dokładnie myć włosy szamponem oczyszczającym! :)
PRZECZYTAJ TAKŻE:

1 komentarz: