środa, 22 marca 2017

Jak pokręcić włosy t-shirtem! :)

Hejka!

Ostatni mój post wywołał sporo kontrowersji związanych ze spaniem z mokrą głową



Dziewczyny! Co kto lubi! Ja naprawdę nie chcę nikomu narzucać, że ma z włosami robić to czy tamto... ale komentarze (głównie na forum) typu: 

"głupoty piszesz bo poszewkę się zmienia raz na tydzień!"

albo

"z dupy wzięte rady!"

są naprawdę nie na miejscu.



Nie chcesz - nie czytaj moich rad! Nie podoba ci się blog - nie zaglądaj tu!

Po co się tak męczysz i czytasz moje posty, a potem mi wyrzucasz jakieś cytuję "z dupy wzięte" rady. Nie wiem jak ty, ja rad nie biorę z dupy tylko z głowy, ale każdy mierzy swoją miarą :D

Nie masz do mnie zaufania? Żegnam! :)

A dziś coś dla tych wszystkich, które jednak lubią mnie czytać i które mają długie włosy.

Jeśli nie macie pomysłu na fajną fryzurę, jeśli chodzicie z rozpuszczonymi włosami polecam zakręcić je na zwykłego T-shirta! :)

Znalazłam ten filmik dzisiaj na FB i pomyślałam, że warto się nim podzielić na blogu.

Zobaczcie jak to się robi:



I zakładam, że w ten sposób owinięte i zabezpieczone włosy kręcą się całą noc, więc w tym wypadku polecane jest wręcz spanie z mokrą głową ;)

Jak widzicie na filmiku ta laska stosuję do kręcenia włosów różnych odżywek, ale nie wiem czy dostaniecie je gdzieś w PL. SZUKAJCIE! A jak wam się uda dajcie cynk. Ja nie znalazłam, ale być może źle szukałam ;)

W zastępstwie z polskich odpowiedników ja bym polecała płynną keratynę, skrzyp i odżywkę zagęszczającą włosy

KERATYNA




PRZECZYTAJ TAKŻE:


Odżywka zagęszczająca

2 komentarze:

  1. Nie spotkałam się wcześniej z taką metodą kręcenia włosów. Wypróbuję na swoich włosach bo jestem bardzo ciekawa efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Grażyna próbuj i pochwal się efektami! :)

    OdpowiedzUsuń